In a village there lived two men who had the self-same name.
Both were named Claus. But one of them owned four horses, and the
other owned only one horse; so to distinguish between them people
called the man who had four horses Big Claus, and the man who had
only one horse Little Claus. Now I'll tell you what
happened to these two, for this is a true story.
20 March 2017
19 March 2017
17 March 2017
16 March 2017
12 March 2017
11 March 2017
10 March 2017
6 March 2017
«Դու կարող ես» Անդրեա Բոչելլի մաս 5
Այս հաղորդումն ընդգրկում է Անդրեա Բոչելլիի ստեղծագործական կյանքի մեկ այլ շրջան: Դա 2009-2016 թվականների միջև ընկած ժամանակահատվածն է: Այս շրջանում արդեն եվրոպական հեռուստատեսություններն անընդհատ անդրադառնում էին երգչին: Հենց այս շրջանում էր, որ Բոչելլին Հոլիվուդի փառքի պուրակում ունեցավ իր անվամբ աստղ... Մնացածը՝ հաղորդման մեջ:
27 February 2017
Ծնող-երեխա հարաբերություններ ինչպես ծնողները վերաբերվեն իրենց հաշմանդամություն ունեցող երեխային մաս 2
Այսօր մենք շարունակում ենք մեր կիսատ թողած զրույցը հոգեբան Սոֆյա
Հովսեփյանի հետ: Եվ այսպես այս թողարկման ընթացքում խոսելու ենք այնպիսի
հարցերի շուրջ, ինչպիսի են գերխնամքը հաշմանդամություն ունեցող երեխայի
նկատմամբ և դրա հետևանքները, ինչպես ճիշտ հոգ տանել երեխային
չսահմանափակելով նրան և թերևս ամենագլխավորը` ինչպես նպաստել որպեսզի
երեխան մեծանա ինքնուրույն:
26 February 2017
25 February 2017
Որտեղ են սովորում տեսողության խանգարումներ ունեցող երեխաները:
Մեր թողարկման այսօրվա հյուրն էր Նիկողայոս Տիգրանյանի անվան տեսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների թիվ 14 հատուկ դպրոցի տնօրեն` Ալեքսան Ահարոնյանը:
Դպրոցը միակն է իր առանձնահատկությամբ, որտեղ ուսուցումը կազմակերպվում է բրայլյան համակարգով:
Դպրոցում սովորում են տեսողության տարբեր աստիճանի խանգարումներ ունեցող և մնացորդային տեսողությամբ երեխաներ ՀՀ տարբեր մարզերից և ԼՂՀ-ից: Դպրոցի գոյության տարիների ընթացքում շրջանավարտներից շատերը կարողացել են ստացած գիտելիքների և դաստիարակության շնորհիվ գտնել իրենց տեղը հասարակության մեջ` հասնելով հաջողությունների գիտության տարբեր ոլորտներում:
Դպրոցը միակն է իր առանձնահատկությամբ, որտեղ ուսուցումը կազմակերպվում է բրայլյան համակարգով:
Դպրոցում սովորում են տեսողության տարբեր աստիճանի խանգարումներ ունեցող և մնացորդային տեսողությամբ երեխաներ ՀՀ տարբեր մարզերից և ԼՂՀ-ից: Դպրոցի գոյության տարիների ընթացքում շրջանավարտներից շատերը կարողացել են ստացած գիտելիքների և դաստիարակության շնորհիվ գտնել իրենց տեղը հասարակության մեջ` հասնելով հաջողությունների գիտության տարբեր ոլորտներում: