14 December 2016
13 December 2016
11 December 2016
10 December 2016
Ի՞նչ է ձեռքբերովի անօգնականությունը և թե ինչպես կարելի է ձերբազատվել դրանից: մաս 2
Ի՞նչ է ձեռքբերովիև թե ինչպես կարելի է ձերբազատվել դրանից
Ձեռքբերովի
անօգնականությունից ծագող խնդիրներն առաջին հայացքից թվում են անխուսափելի։
Սակայն այնուամենայնիվ կան դրանք նվազեցնելու կամ կանխելու հնարավոր
եղանակներ։ Փորձերը ցույց են տվել, որ այս երևույթը ժամանակի ընթացքում
կարող է վերանալ։ Իրազեկվածության բարձրացման շնորհիվ կարող են փոխվել
մարդկանց ընկալումները։ Ճանաչողական թերապիայի միջոցով հնարավոր է եղել
մարդկանց ցույց տալ, որ իրենց գործողությունները կարող են փոխել իրավիճակ և
բարձրացնել սեփական ինքնագնահատականը։
9 December 2016
Խորհուրդներ՝ չտեսնող երեխա-ծնող հարաբերությունների ճիշտ կառուցման համար:
Դեպի ինքնուրույնություն №18
Չտեսնող երեխաների ծնողների հետագա քայլերը՝ երեխայի տեսողական խնդրի բացահայտումից հետո: Խորհուրդներ՝ չտեսնող երեխա-ծնող հարաբերությունների ճիշտ կառուցման համար:
What should do parents after the exploration the visual impairement of their child. Some advices for the forming of relationships between visual impaired child and parents
Չտեսնող երեխաների ծնողների հետագա քայլերը՝ երեխայի տեսողական խնդրի բացահայտումից հետո: Խորհուրդներ՝ չտեսնող երեխա-ծնող հարաբերությունների ճիշտ կառուցման համար:
What should do parents after the exploration the visual impairement of their child. Some advices for the forming of relationships between visual impaired child and parents
8 December 2016
Ի՞նչ է ներառական կրթությունը: Հյուրն է Հոգեբան, ներառական կրթության փորձագետ Սոֆյա Հովսեփյանը
Մարդկության զարգացման ընթացքում հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների ձևավորումն ու սահմանումն անցել են երկար ճանապարհ՝ խղճահարությունից մինչև սոցիալական բազմաթիվ ծառայությունների մատուցում։ Այսօր աշխարհն արդեն ընդունում է հաշմանդամություն ունեցող անձանց սոցիալական ներառման գաղափարը։ Հայաստանի Հանրապետությունը 2010 թվականին վավերացնելով ՄԱԿ-ի 2006 թ. «Հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների մասին» կոնվենցիան, ստանձնել է միջազգային պարտավորություն՝ գործող օրենսդրությունը համապատասխանեցնել կոնվենցիայի դրույթներից բխող պահանջներին։
6 December 2016
5 December 2016
Ի՞նչ է ձեռքբերովի անօգնականությունը և թե ինչպես կարելի է ձերբազատվել դրանից: մաս 1
Ձեռքբերովի անօգնականությունը կարող է նպաստել զոհի մտածելակերպի ձևավորմանը ինչպես երեխաների, այնպես էլ մեծահասակների մոտ։
Ձեռքբերովի անօգնականությունից ծագող խնդիրներն առաջին հայացքից թվում են անխուսափելի։ Սակայն այնուամենայնիվ կան դրանք նվազեցնելու կամ կանխելու հնարավոր եղանակներ։ Փորձերը ցույց են տվել, որ այս երևույթը ժամանակի ընթացքում կարող է վերանալ։ Իրազեկվածության բարձրացման շնորհիվ կարող են փոխվել մարդկանց ընկալումները։ Ճանաչողական թերապիայի միջոցով հնարավոր է եղել մարդկանց ցույց տալ, որ իրենց գործողությունները կարող են փոխել իրավիճակ և բարձրացնել սեփական ինքնագնահատականը։
Ձեռքբերովի անօգնականությունը կարող է նպաստել զոհի մտածելակերպի ձևավորմանը ինչպես երեխաների, այնպես էլ մեծահասակների մոտ։
Ձեռքբերովի անօգնականությունից ծագող խնդիրներն առաջին հայացքից թվում են անխուսափելի։ Սակայն այնուամենայնիվ կան դրանք նվազեցնելու կամ կանխելու հնարավոր եղանակներ։ Փորձերը ցույց են տվել, որ այս երևույթը ժամանակի ընթացքում կարող է վերանալ։ Իրազեկվածության բարձրացման շնորհիվ կարող են փոխվել մարդկանց ընկալումները։ Ճանաչողական թերապիայի միջոցով հնարավոր է եղել մարդկանց ցույց տալ, որ իրենց գործողությունները կարող են փոխել իրավիճակ և բարձրացնել սեփական ինքնագնահատականը։
Ձեռքբերովի անօգնականությունը կարող է նպաստել զոհի մտածելակերպի ձևավորմանը ինչպես երեխաների, այնպես էլ մեծահասակների մոտ։
Ձեռքբերովի անօգնականությունից ծագող խնդիրներն առաջին հայացքից թվում են անխուսափելի։ Սակայն այնուամենայնիվ կան դրանք նվազեցնելու կամ կանխելու հնարավոր եղանակներ։ Փորձերը ցույց են տվել, որ այս երևույթը ժամանակի ընթացքում կարող է վերանալ։ Իրազեկվածության բարձրացման շնորհիվ կարող են փոխվել մարդկանց ընկալումները։ Ճանաչողական թերապիայի միջոցով հնարավոր է եղել մարդկանց ցույց տալ, որ իրենց գործողությունները կարող են փոխել իրավիճակ և բարձրացնել սեփական ինքնագնահատականը։